kk

Hitta knullkontakt inom 24 timmar, tusentals sexannonser från kåta människor i Sverige.

úterý 22. dubna 2014

Vennskap og vennskap med benefits, er det som passer best for meg.

Søker vakre, snille, smarte og vennlige mennesker med et lurt blikk og smil.


Jeg vil møte mennesker jeg også kan ha en kjemi med utenom en rent fysisk tiltrekning. Kjemitreff uten forpliktelser er derfor et must. Jeg er tilhenger av kvalitet fremfor kvantitet, og søker derfor noen jeg kan bli kjent med og treffe flere ganger skulle kjemien være til stede.


Flere min knulle bilder på min knull dating profil - http://knulldating.eu/members/1743899433/



1 komentář:

  1. dumpet en gammel pule venn ganske stygg bare se bildene han var for gammel uansett, skjemien passet for godt, så godt at det ble litt mistenksomt å ekkelt . men han traff en annen på den siden en jeg ikke likte, hun har pierce ringer over alt
    men jeg dumpet han som pulevenn før han fik sjangse til å finne en annen, fordi han glemte å s slå av team viewer,. jeg så alt han skrev til hun. det føltest enda mere digg ;-)

    OdpovědětVymazat