kk

Hitta knullkontakt inom 24 timmar, tusentals sexannonser från kåta människor i Sverige.

pátek 14. prosince 2012

Deilige og kåte ;)


Svarer jeg ikke, kan det være fordi jeg er tom for meldinger:)

Søker ny elsker, en fin en som funker:) Som jeg både kan tilbringe en hel kveld med og ha kjappe morsomme treff med. En potent en, som ikke gir seg etter en runde.
Er kravstor og liker å holde på lenge:D

FORETREKKER DOMINANTE MENN; NÅ MED STORE BOKSTAVER, SIDEN DET TYDELIGVIS ER VANSKELIG FOR ENKELTE Å FÅ MED SEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det er alså ikke nødvendigvis snakk om at du er av typen som har full bd/sm pakke,men helst det da;) Får jeg en til melding fra en sub fyr begynner jeg å hyle, og da ikke på den gode måten.....

Er ikke interessert i utro menn,blir lett for komplisert.


Får endel henvendelser, desværre er de fleste langt fra ærlige om hvem de er eller hvordan de ser ut. Jeg er hær for å treffe en eller flere sexpartnere, ser på dette som en grei måte å finne en med riktige preferanser, hvilket er litt vanskelig på byen. Men jeg vil jo gjerne tenne på de jeg har sex med da, og skjønner ikke vitsen i å lyve på alder, utseende eller preferanser. så om du mener at kuken din er det eneste som betyr noe og at resten av utseende er uten betydning, kaller deg dominant, men i realiteten bare vil ha en sugejobb vær vennlig å let videre.

og ja, renslighet er viktig, prevansjon et must og vil heller ikke ha meg i skittene dyner.

Forhåpentligvis har jeg skremt vekk den værste rukla nå, men ikke de som er særiøse, deilige og kåte ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat