kk

Hitta knullkontakt inom 24 timmar, tusentals sexannonser från kåta människor i Sverige.

pátek 14. prosince 2012

Hvem vil leke med meg?


Hei. Ønsker å treffe en gentleman til faste treff, ikke kjæreste.
Jeg ønsker gjerne en mann jeg kan le med,
En jeg kan drikke vin med ,
En jeg kan ha det kjekt med,
En jeg kan slappe av med,
En som kan utfordre meg litt på det mentale plan,
En som jeg kan snakke godt verbalt med.
En jeg kan stole på.
Jeg er godt vant. Vil heller ha kvalitet, enn kvantitet.

Jeg har kastanjebrunt hår til .skuldrene, er veldig feminin. Kler meg klassisk.
Ser mye yngre ut enn jeg er. Menn sier jeg har et fint smil, vakre øyne og et blikk de liker godt å se på. Jeg er en helt vanlig jente.
Jeg har vært i et langt forhold i 22 år med samme mann.

Jeg er sjarmerende ,varm,kosete, ærlig, åpen, direkte, barnlig, leken, vet hva jeg vil og ikke vil. Er impulsiv, livlig.
Jeg er uforutsigbar, gjør som jeg vil uten å spørre noen.
Er utradisjonel i tanker og ord.
Er feminin.
Jeg gir mye av meg selv til de jeg vil.

Søker en raus, voksen,ærlig mann.
En som er trygg på seg selv som mann.
En som ser kvinne.
En som verdsetter vakre kvinner.
En som vet hvordan å behandle kvinnen, og som verdsetter fine stunder.

En som kan konversere på alle plan. Jeg orker ikke en gutt jeg må dra ordene ut av.
Er selv ganske frisk og kjapp i hodet verbalt.
Jeg ser etter et pent ytre, noe fint å hvile øynene mine på. For felles glede.
Ser etter en leke mann. Hvem vil leke med meg?

Žádné komentáře:

Okomentovat